مشاوره ، طراحی ، فروش و اجرای دکوراسیون داخلی با بهترین کیفیت

معرفی کناف در ساختمان

معرفی کناف در اصفهان یکی از عناصر تزئینی جدید است که به تازگی به عنوان بخشی از خانه های مدرن پذیرفته شده است، کناف می تواند خانه شما را به چیزی جدید و شیک تبدیل کند و علاوه بر آن گزینه ای جذاب برای نورپردازی با مصرف کم به شما بدهد.

کناف اصفهان

کناف اصفهان

کناف اصفهان

کناف اصفهان دکوراسیون بسیاری از خانه های مدرن را فراهم کرده است، کناف اصفهان در واقع مجموعه ای از گچ تخته های کامپوزیتی است که به عنوان تزئین سقف استفاده می شود، کناف کاری و طراحی آن در اصفهان هنری است که به شما کمک می کند تا سقف خود را به روش های مختلف تزئین کنید.

به عبارت دیگر، شاید بتوان تعمیرات سقف اصفهان را نوعی گچ بری مدرن برای دکوراسیون منزل در نظر گرفت، با این تفاوت که اولاً کناف کاری در اصفهان جلوه ای مدرن و زیبا به خانه شما می بخشد و از طرفی امکان قرار دادن چراغ های هالوژن یا مخفی در آنها وجود دارد و می توانید نور خوبی را در خانه خود به زیبایی دریافت کنید.

در مجموع، کناف اصفهان دکوراسیون منزل شما را زیباتر جلوه می دهد و دارای مزایایی از جمله:

  • سرعت بالای کناف کاری
  • مقاومت بالای کناف در برابر زلزله
  • وزن سبک و حمل و نقل آسان
  • اجرای ساده و خلاقانه کناف کار اصفهان
  • عایق حرارتی و صدای مناسب برای منازل
  • افزایش سطح مفید ساختمان با کار با کناف در اصفهان
  • قابلیت عبور لوله های مهندسی از دیوارها و سقف های کاذب
  • انعطاف پذیری خوب کناف
  • ایجاد طرح های متنوع در دکوراسیون داخلی
  • رنگ آمیزی آسان کناف
  • دسترسی آسان به تاسیسات ساختمانی توسط کناف
  • سازگاری با محیط و طبیعت.

قیمت کناف کاری در اصفهان چگونه تعیین می شود؟

قیمت کناف کاری در اصفهان چگونه تعیین می شود؟

قیمت کناف کاری در اصفهان چگونه تعیین می شود؟

قیمت طراحی دیوار، سقف و سایر قسمت های ساختمان در اصفهان با در نظر گرفتن مواردی مانند اندازه فضای مورد نظر، متریال به کار رفته، سختی کار، میزان کناف کاری در شهر اصفهان می تواند متفاوت باشد، هزینه تمامی این موارد در یک تست اولیه توسط کارشناسان اجرا کننده در اصفهان قابل برآورد است.

کناف اصفهان قیمت متفاوتی نسبت به گچ بری دارد، در واقع کناف های مختلف قیمت های متفاوتی دارند، به مسائل زیادی بستگی دارد، یکی از این مسائل هزینه یک کارگر معمولی در اصفهان است، هر چه ساعت کار یک فرد بیشتر باشد، هزینه استخدام او بیشتر است.

اگر می خواهید کار سقف شما به سرعت انجام شود باید افراد بیشتری را به عنوان کارگر استخدام کنید و این مشکل هزینه های شما را نیز افزایش می دهد، هر چه اجرای طرح شما دشوارتر باشد، قیمت کناف کار در اصفهان بالاتر می رود از طرفی قیمت تمام شده مصالح نیز در تعیین قیمت کنف کاری اصفهان نقش بسزایی دارد.

کناف کاری برای چه مواردی استفاده می شود؟

کناف کاری برای چه مواردی استفاده می شود؟

کناف کاری برای چه مواردی استفاده می شود؟

با توجه به ویژگی ها و فواید کناف مورد استفاده در مناسبت های مختلف، پرکاربردترین موارد کناف را در زیر ذکر کرده ایم:

  • جداسازی دیوار کاذب:
جداسازی دیوار کاذب

جداسازی دیوار کاذب

اگر فردی بخواهد فضای داخلی را به دو قسمت تقسیم کند می تواند از کناف استفاده کند و به آن دیوار کاذب می گویند، این دیوارها از اسکلت فولادی سبک پیش ساخته، ساخته شده و برای نصب این دیوارها از پیچ های مخصوص استفاده شده و تمامی درزها با نوار بتونه آب بندی می شوند، پس از اتمام نصب می توانید از رنگ، کاغذ دیواری و یا حتی کاشی کاری بر روی این دیوارها بنا به سلیقه خود استفاده کنید.

  • دیوارپوش کاذب:
دیوارپوش کاذب

دیوارپوش کاذب

این نوع دیوار برای دیوارهای ساختمان های قدیمی که نیاز به تعمیر دارند استفاده می شود دیوارهای کاذب بدون پوشش و سازه به دو گروه تقسیم می شوند.

  1. سقف کاذب کناف یکپارچه:
سقف کاذب کناف یکپارچه

سقف کاذب کناف یکپارچه

این نوع سقف طبق استانداردهای خاص در واحدهای تولیدی انجام می شود، زیرسازی این سقف ها فولادی بوده و از امنیت نسبتا بالایی برخوردار است، از دیگر مزایای این سقف ها نسبت به سایر سقف ها این است که سرعت نصب بالایی دارند و می توانید در مدت زمان کوتاهی پس از نصب رنگ آمیزی کنید و همچنین دسترسی آسانی به تاسیسات برقی مورد استفاده در کار داشته باشید.

  1. سقف کاذب کناف مشبک:
سقف کاذب کناف مشبک

سقف کاذب کناف مشبک

در استفاده از این نوع سقف از گچ و تخته گچی استفاده می شود که با استفاده از آویزهای مخصوص به سقف متصل می شوند، این نمونه کار کناف یکی از ساده ترین و پرطرفدارترین کاربردی است که به راحتی می توانید ارتفاع را با توجه به نیاز خود تنظیم کنید.

مزایای سیستم کناف (ساخت و ساز خشک)!

مزایای سیستم کناف

مزایای سیستم کناف

  • سبک بودن کناف باعث کاهش بار ساختمان شده و ده تا پانزده برابر سبکتر از مصالح معمولی است، با توجه به این ویژگی می توان مقاومت در برابر زلزله را افزایش داد و در صورت ریزش ساختمان خطر جانی را کاهش داد.

 

  • نحوه اتصال کناف بسیار منعطف است و به راحتی به سازه ها و پروفیل های فلزی متصل می شود که به افزایش مقاومت در برابر زلزله کمک می کند.

 

  • به دلیل وزن سبک کناف، حمل آن آسان است و کار را سریعتر می کند.

 

  • یکی از مزیت های اصلی کناف کاری دسترسی آسان به تجهیزات الکتریکی و مکانیکی است، این مزیت عمر سازه های کناف را افزایش می دهد زیرا مانند مصالح سنتی گذشته نباید تخریب شوند.

 

  • مصالح ساختمانی سنتی مستلزم این است که پس از استفاده مدتی صبر کنید تا کاملاً خشک شوند، در حالی که اگر می خواهید دیوار یا سقف را رنگ آمیزی کنید باید بسته به آب و هوا حداقل 5 تا 10 روز صبر کنید، شما می توانید به محض نصب و نصب کناف از کاشی، کاغذ دیواری و رنگ آمیزی بهره ببرید.

 

  • در هنگام نصب از نوار آب بندی استفاده می شود، بنابراین به مرور زمان هیچ ترکی در دیوار ایجاد نمی شود.

 

  • کناف ها محافظ خوبی در برابر صدا و گرما هستند و به همین دلیل امروزه از این مواد جدید در خانه ها استفاده می شود تا از ایجاد مزاحمت برای همسایه ها جلوگیری کرده و محافظ خوبی در برابر گرما باشد، برای افزایش این مزیت، پلی استایرن و پشم سنگ بین دو پانل گچی استفاده می شود.

 

  • یکی از مزایای کناف کاری این است که مانند سایر روش های سنتی ضایعات ساختمانی تولید نمی کند و در نتیجه علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، از محیط زیست نیز محافظت می شود.

 

  • با استفاده از کناف نیازی به استفاده زیاد از مصالح ساختمانی مانند روش های سنتی نیست که باعث می شود تا حدود زیادی در هزینه ها صرفه جویی کنید.

 

  • مصالحی که باید در زیر کار استفاده شود می تواند بدون نیاز به تخریب و شیارهای سنتی از فضاهای بین سقف و دیوار اصلی عبور کند.

 

  • طبق آمار، حدود 75 درصد از مواد مورد استفاده بازیافت می شوند.

عوامل مؤثر بر قیمت کناف

عوامل مؤثر بر قیمت کناف

عوامل مؤثر بر قیمت کناف

یکسری شرایط و عوامل باعث می شود که نتوان قیمت ثابتی برای کنف اعلام کرد، این دلایل عبارتند از:

  • طراحی: اجرای اشکال منحنی نسبت به اشکال خطی یا لبه های تیز گران تر است.

 

  • مواد مصرفی: پیچ های تولید شده توسط شرکت های معروف، قیمت مواد سوختی مانند پروفیل و تخته نسبت به انواع دیگر بیشتر است.

 

  • محل نصب: اگر دسترسی به محل نصب آویز سقفی یا کناف سخت باشد، هزینه های اجرا بالا خواهد بود.

 

  • کیفیت محل نصب: هزینه عملیاتی کناف به ازای هر واحد در یک منطقه کوچک بالا است.

اجرای کناف در اصفهان

اجرای کناف در اصفهان

اجرای کناف در اصفهان

اجرای کناف در اصفهان به متخصصان و هنرمندان برجسته نیاز دارد، زیرا اصفهان مهد افراد حرفه ای است و به همین دلیل با هنر و طرح و نقاشی آشنا هستن، اجرای کناف اصفهان نیاز به تجربه و مهارت کافی در کنار استفاده از مهندسین طراح دارد که طرح های کناف را با توجه به نیاز مردم عزیز اصفهان اجرا می کنند.
ضمناً استفاده از ابزار کناف در اصفهان باید به گونه ای باشد که کمترین خطا را در هنگام اندازه گیری و مونتاژ داشته باشد.

قیمت کناف در اصفهان

قیمت کناف در اصفهان

قیمت کناف در اصفهان

قیمت کناف در اصفهان به چند دسته تقسیم می شود که هر کدام از این دسته ها دارای چند بخش هستند، برخی از این عوامل خارجی و برخی داخلی هستند، به عنوان مثال عوامل خارجی را می توان به قیمت تمام شده مواد کناف و یا عوامل داخلی را به هزینه نیروی کار کناف در اصفهان نسبت داد.

قیمت کاغذ کناف در اصفهان

قیمت کاغذ کناف در اصفهان

قیمت کاغذ کناف در اصفهان

قیمت کاغذ کناف اصفهان یکی از مهم ترین عواملی است که بر قیمت نهایی کناف تاثیر می گذارد، قیمت کاغذ کناف اصفهان خود به عوامل زیادی بستگی دارد که از جمله آنها می توان به نوع کاغذ کناف اصفهان اشاره کرد، به عنوان مثال: قیمت کاغذ کناف ایرانی در اصفهان نسبت به سایر کشورها بالاتر است.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت ورق کناف قیمت روز دلار است، زیرا مواد اولیه تولید برخی از این محصولات وارداتی است که مستقیماً بر قیمت روز آنها تأثیر می گذارد.

نصاب کناف در اصفهان

نصاب کناف در اصفهان

نصاب کناف در اصفهان

تعداد زیادی نصاب کناف در اصفهان وجود دارد اما کار کناف در اصفهان را باید از طراحی تا اجرا به تیمی متخصص سپرد، برای این منظور، سابقه کاری یکی از مهمترین چیزهایی است که یک تیم اجرای کناف باید داشته باشد.

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به آسمان دکور می باشد.