مشاوره ، طراحی ، فروش و اجرای دکوراسیون داخلی با بهترین کیفیت

دکوراسیون داخلی مغازه

دکوراسیون مغازه موبایل فروشی

طراحی و نورپردازی یک مغازه موبایل فروشی آن هم در یک پاساژ باید به گونه ای باشد که افراد را به خود جذب کند. رنگ بندی ، نوع چیدمان ، و نورپردازی چیزی است که باعث جلوه ی بیشتر یک محصول می شود. نحوه ی چیدمان تلفن های همراه باید به صورتی باشد که چشمگیر جلوه کند.چون در یک پاساژ مغازه های دیگری هستند و نظم یک ویترین می تواند برگ برنده شما در ارائه محصولات باشد، می توانید هر ویترین را به یک برند اختصاص بدهید و از نورپردازی نقطه ای برای متمایز کردن ویترین خود با سایر مغازه ها استفاده کنید چون مشتری از سردرگمی و شلوغی ویترین های دیگر به ستوه آمده و جذب ویترین گویا و زیبای شما خواهد شد.

……………………………………………………………………………………

دکوراسیون مغازه کیف و کفش

برخورداری از دکور و ویترین جذاب یکی از ضروری ترین موارد برای هر فروشگاهی می باشد و اهمیت این موضوع در حدی است که فرقی ندارد کسب و کار شما در چه موردی باشد و اینکه فضایی که به عنوان مغازه در اختیار دارید تا چه حد بزرگ یا کوچک باشد، در هر صورت لازم است که با هر امکاناتی که در اختیار دارید بتوانید بهترین را به بینندگان و مشتریان عرضه نمایید. در طراحی دکوراسیون مغازه کیف و کفش، ویترین فروشگاه یکی از اصلی ترین مواردی است که دکوراتور باید به آن توجه داشته باشد؛ زیرا به میزان زیادی می تواند در جذب مشتری به داخل فروشگاه موثر باشد.

اینکه فقط بهترین اجناس و جدیدترین مدل ها در داخل ویترین قرار داده شوند، به اندازه ی کافی نمی تواند نظر بیننده را جلب نماید بلکه چگونگی قرار دادن آن کالا ها، بازی با رنگ ها، نور پردازی و برخورداری از یک چیدمان زیبا می توان چشم ها را به ویترین و دکوراسیون مغازه کیف و کفش خیره نماید؛ بنابراین برای اینکه شما به دکور و نحوه ی چیدمان فروشگاه خودتان اهمیت می دهید لازم است تا برخی از نکات ضروری مرتبط با چیدمان و دکوراسیون مغازه را یاد گرفته و هم چنین با استفاده از خدمات مجموعه ی پایا دکور بتوانید به بهترین شکل ممکن و در کوتاه ترین زمان از یک دکور و سبک خاص بهره مند شوید.

دکوراسیون مغازه لوازم خانگی

انسان به صورت ذاتی به سوی زیبایی جذب می شود. روزانه مشتری های بالقوه زیادی در سطح شهر از جلوی مغازه شما عبور می کنند. یک طرح و دکوراسیون خوب می تواند مشتری را به سمت مغازه شما جذب نماید و یک طرح غیر استاندارد با رنگ بندی نادرست می تواند عاملی برای دفع مشتری باشد و بدون هیچ توجهی از جلوی فروشگاه شما بگذرند.

ویترین مغازه های لوازم خانگی نقش مستقیمی با میزان فروش شما دارد هر چه ویترین مغازه بزرگ تر و جذاب تر باشد نگاه های بیشتری را به سوی خود جلب می کند،رنگ بندی جذاب و هماهنگ به صورت تخصصی که تمام المان های زیبایی شناختی در آن رعایت شود، نور پردازی حرفه ا یبرای نشان دادن هرچه بهتر محصولات، قرار گیری صحیح هر محصول در قفسه ها و جایگاه های مناسب به صورتیکه دارای دید و تاثیر گذاری فوق العاده باشد فاکتورهای اساسی یک طراحی منحصر به فرد برای فروشگاه و مغازه لوازم خانگی شماست.

طراحی نمای بیرونی مغازه

نمای فروشگاه در طراحی فروشگاه های مختلف یکی از مهمترین بخش ها به شما می رود و علاوه بر این پل ارتباطی بین مشتریان و فروشگاه است. در ادامه این مطلب تصاویر انواع طرح های جدید نمای مغازه و فروشگاه های مختلف با طراحی های جدید را مشاهده خواهید کرد.

نما و ویترین مغازه ارتباط مستقیمی با میزان فروش دارد زیرا در اولین نگاه افراد به سوی مغازه و فروشگاه چیزی که توجه آن ها را به سوی خود جلب می کند نمای بیرونی مغازه یا فروشگاه است بنابراین برای جذب بیشتر مشتری باید در کنار طراحی داخلی دکوراسیون مغازه در طراحی نمای خارجی مغازه و یا فروشگاه ها دقت و حساسیت های لازم را به خرج داد.

دکوراسیون ویترین مغازه

از جمله مهم ترین موارد اولیه ی مرتبط با معماری ساختمان ها که در نگاه اول می تواند نظر مخاطب را جلب نماید، مربوط به نما و دکوراسیون می باشد که سبک و شکل ظاهری آن و متریال و اجزایی که برای پیاده سازی این نما مورد استفاده قرار می گیرد، وابسته به نوع بنا و کاربردی که دارد، (تجاری، تفریحی،اداری، مسکونی و … ) متفاوت خواهد بود. امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه ی معماری و تلفیق آن با هنر صورت گرفته است، شاهد خلق آثار بسیار زیبایی هستیم که توانسته اند تاثیرات زیادی را بر بینندگان داشته باشند. رعایت اصول مهم در طراحی دکوراسیون مغازه ها و مراکز تجاری بسیار مهم است و تنها کسانی که از دانش، آگاهی و تجربه ی کافی برخوردار باشند، می توانند این کار را به بهترین شکل انجام دهند و آنچه ایده آل است را فراهم آورند.

دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک

آیا تا به حال به تفاوت های طراحی برای یک مغازه و طراحی برای خانه فکر کرده اید؟ برای مثال می دانید برای این طراحی باید از کجا شروع کرد؟ یا چگونه فضای داخلی را طراحی می کنید؟ یکی از نکات مهم در طراحی ویترین و داخل مغازه این است که کاری کنید که مشتری جذب فروشگاه شما شود و در آنجا احساس راحتی کند و از او به خوبی استقبال شود. هر کدام از مغازه ها این حس ها را به نحوی بدست می آورند. در این پست در مورد طراحی فروشگاه لباس بیشتر می خوانید و در پست های بعدی در مورد دیگر فروشگاه ها طرح خواهیم دید.

دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه

ویترین مغازه اولین نمایی است که مشتری از مغازه بوتیک می بیند و در همان زمان تصور کیفیت و زیبایی اجناس در ذهنش شکل می گیرد. بعد از طراحی ویترین مغازه بوتیک که پل ارتباطی بین مغازه و نمای بیرون از مغازه است، نوبت به طراحی دکوراسیون داخلی مغازه بوتیک می رسد، که با طراحی دکوراسیون بوتیک زیبا و ایده آل می توانید مشتری بیشتری داشته باشید. مهم ترین بخش طراحی دکوراسیون برای مغازه بوتیک چیدمان اجناس است و شما باید اجناس خود را به گونه ای در درون مغازه بچینید که جنس های با ارزش بیشتر در معرض دید قرار بگیرند. برای چیدن لباس ها سعی کنید بیشتر از ارتفاع استفاده کنید و لباس ها را بر روی هم بچینید زیرا چشم بیشتر ارتفاع را می بیند.

دکوراسیون مغازه کوچک

با توجه به این که روز به روز به میزان این رقبا افزوده می شود و مغازه های جدید نیز راه اندازی می گردد، شاید شما نیز به عنوان یک فروشنده به تغییر و یا بازسازی دکور فروشگاه خود فکر کنید. این نشانه ی بسیار خوبی است؛ زیرا شما با صرف اندک هزینه ی مالی و زمانی می توانید تغییری را به وجود آورید که اولین سود و فایده ی آن افزایش میزان فروش و سود آوری اقتصادیتان می باشد. طراحی دکوراسیون مغازه باید به گونه ای باشد که توجه رهگذران و افرادی که قصد خرید کالایی را دارند، جذب نماید.








تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به آسمان دکور می باشد.