مشاوره ، طراحی ، فروش و اجرای دکوراسیون داخلی با بهترین کیفیت

دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی

نحوه طراحی دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی را می توان نشان دهنده میزان توجه شما به بهداشت در خانواده دانست، اگرچه حمام مکانی شخصی است و خیلی کم پیش می آید که شخصی خارج از اعضای خانواده از آن استفاده کند اما باید بدانیم که طراحی مناسب برای  دکوراسیون داخلی حمام در تمام خانه ها اهمیت دارد و باید به آن توجه شود.

در ادامه شما را با چند دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی آشنا میکنیم تا ضمن بهره بردن از آن ها بتوانید با محیط های گوناگون آشنا شوید.

……………………………………………………………………………………

اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی حمام تنها در زیبایی محدود نمی شود مهم است که در هنگام نظافت دارای محیطی آرام باشیم تا با دوری از تنش های روزانه بتوانیم روح خود را نیز از الودگی ها پاک کنیم.

از با اهمیت ترین نکاتی که در طراحی دکوراسیون داخلی حمام باید مورد توجه قرار گیرد محیا کردن سیستم های تهویه ی هوای مناسب برای ایجاد هوایی مطبوع در حمام میباشد.

ایجاد مکانی برای لوازم شخصی هر فرد در حمام، قرار دادن دمپایی مخصوص حمام، استفاده از محلول های شوینده قوی برای شستشوی کاشی و سرامیک ها و استفاده از شیرآلات مناسب و زیبا در حمام و سرویس بهداشتی از دیگر نکاتی است که به بهداشت خانواده کمک میکند.

سرویس های بهداشتی کوچک به علت فضای محدود اغلب کاربری خوبی ندارند اما می توان با یک طراحی و چیدمان مناسب به کارایی و راحتی در استفاده و البته زیبایی آن اضافه کرد.

در این جا چند نکته برای طراحی حمام های کوچک و استفاده بهینه و کارآمد از آن را مطرح می کنیم:

1 – ازیک روشویی سه گوش استفاده کنید:

گاهی مواقع استفاده از یک سینک در گوشه دیوار سرویس بهداشتی می تواند حجم اشیای داخل دستشویی را تا حدود زیادی کاهش دهد و فضای بزرگتری را به وجود اورد، گاهی مواقع این نوع سینک ها مشکلاتی را مثل باز و بسته نشدن درب ورودی سرویس و یا تداخل با دوش حمام را برطرف می کند.

2– از پرده حمام استفاده کنید:

به دلیل اینکه پرده حمام به راحتی عقب و جلو می گردد ومانند درب ها نیاز به فضا برای باز و بسته شدن ندارد استفاده از آن برای جدا کردن قسمت دوش از روشوری بهتر می باشد.

۳–استفاده از آینه تخت:

آینه ها معمولا فضا را بزرگتر از آنچه هست نشان می دهند.از یک آینه بلند، از زیر سقف تا کمی بالاتر از روشوری استفاده کنید.

۴ – روشوری گِرد و دایره ای:

در فضاهای تنگ وجود گوشه های ۹۰درجه و تیز بسیار نامناسب و اشتباه است. یک روشوری دایره ای از نظر کارکرد مانند روشوری مستطیل شکل است اما در فضای کوچک بسیار کارآمد تر میباشد.

۵ – یک طبقه پشت توالت فرنگی نصب کنید:

معمولا پشت توالت های فرنگی مخزن آب گذاشته میشود می تواند یک طبقه کوچک برای لوازم مورد نیاز و یا قرار دادن اشیای تزئینی کمی بالا تر از مخزن آب توالت قرار گیرد.

۶– کاشی با ابعاد بزرگ:

استفاده از یک طرح کاشی یا دیوارپوش با سایز بزرگ و راه راه افقی می تواند فضا را در چشم بزرگتر نمایان کند.

۷ – درب قسمت دوش را حذف کنید:

اگه سرویس بهداشتی شما کمتر از ۴متر مربع میباشد و فضای شما مستطیلی شکل است شما می توانید از یک وان ۷۰سانت در ۱۹۰سانت بهره ببرید. و برای جداکردن قسمت دوش گرفتن از توالت از یک پنل شیشه ای به جای در استفاده نمایید، در این صورت بدون قرار دادن در از پاشیدن آب روی توالت و قسمت های دیگر نیز جلوگیری می کنید و شما در فضای کوچک خود تمام امکانات حمام و دستشویی را خواهید داشت.

۹– روشوری دارای قفسه انتخاب کنید:

در فضا های کوچک با استفاده از روشوری هایی که در زیر خود طبقه و یا کابینت دارند می توان فضا را بیشتر مدیریت کرد و از آن استفاده بهتری کرد. این فضا می تواند مکانی برای قرار دادن حوله، کاغذ توالت، مواد شوینده و … باشد.

۱۰ – استفاده از شیرآب داخل دیوار:

استفاده از شیرآلات توکار و کم حجم از شلوغ شدن فضای کوچک سرویس بهداشتی کم میکند و جای تغییرات را باز میگذارد.








تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به آسمان دکور می باشد.