مشاوره ، طراحی ، فروش و اجرای دکوراسیون داخلی با بهترین کیفیت

دکوراسیون داخلی پذیرایی

در طراحی دکوراسیون پذیرایی می توان از سبک های دکوراسیون مدرن و کلاسیک ساده استفاده کرد که هر یک از این دکوراسیون ها زیبایی و جذابیت خاص خود را دارا میباشند و بهتر است شما قبل از تصمیم گیری درباره چیدمان دکوراسیون پذیرایی سلیقه شخصی خود را در نظر گیرید.

……………………………………………………………………………………

دکوراسیون پذیرایی:

امروزه اغلب افراد تمایل دارند برای طراحی دکوراسیون قسمت های مختلف منزل خود از دکوراسیون های مدرن استفاده کنند؛ در ادامه این مطلب تصاویری از انواع دکوراسیون پذیرایی ساده با طراحی شیک را میبینید.

دکوراسیون داخلی پذیرایی

اتاق پذیرایی از مهم ترین قسمت ها در هر خانه ای میباشد که طراحان داخلی دکوراسیون منزل و خانواده ها به چیدمان و طراحی داخلی این بخش از منزل توجه زیادی میکنند؛ به علاوه سبک طراحی دکوراسیون این بخش از منزل می تواند مشخص کننده سبک دکوراسیون سایر قسمت های منزل نظیر اتاق خواب و آشپزخانه و …. باشد.دکوراسیون های ساده را می توان برای طراحی دکوراسیون پذیرایی با متراژ بزرگ و یا کوچک استفاده کرد.

در دکوراسیون ساده پذیرایی اغلب وسایل خانه از بین طرح های ساده و رنگ های یکنواخت گزیده می شوند , این روش طراحی ممکن است کمی خسته کننده باشد.بنابراین اگر شما میخواهید دکوراسیون اتاق پذیرایی منزل تان را به صورت ساده طراحی کنید,بهتر است در بین وسایل ساده پذیرایی از وسیله ای با طرح و رنگ ویژه استفاده کنید ,دکوراسیون پذیرایی منزل تان از حالت یکنواختی خارج شود.

دکوراسیون داخلی پذیرایی

فرش و مبلمان از مهم ترین وسایل در سالن پذیرایی به حساب می اید ,بهتر است برای متفاوت به نظر رسیدن دکوراسیون پذیرایی ساده از فرش با طرح و رنگ و خاصی بهره ببرید.

تزیین پذیرایی با کاغذ دیواری و گلدان های زیبا و تابلو ها و قاب های زیبا و مجسمه ها و … یکی دیگر از انواع ایده های کاربردی برای ایجاد دکوراسیونی ساده و در عین حال شیک در فضای پذیرایی است که بهتر است برای تزیین پذیرایی ساده حساسیت لازم را داشته باشید.

نورپردازی باعث زیبایی بیشتر دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی می شود.

بهتر است در هنگام طراحی نورپردازی سالن پذیرایی از نورپردازی با طراحی مدرن استفاده شود.

استفاده از آباژورها و چراغ های تزیینی در دکوراسیون پذیرایی ساده یکی دیگر از انواع ایده های کاربردی برای تزیین سالن پذیرایی میباشد.

دکوراسیون داخلی پذیرایی

قرار دادن تلویزیون در نشیمن بستگی به نوع نقشه و طراحی داخلی منزل دارد ولی چند نکته مهم را می توان یاداور شد:

اولین نکته ای که بسیار اهمیت دارد وضعیت قرار گیری تلویزیون نسبت به منبع نور است. تلویزیون پشت به پنجره قرار داده نمیشود. تلویزیون جلوی پنجره به دلیل ضد نور بودن هم چشم شما با نور مستقیم اذیت می شود و هم صفحه تلویزیون تاریک و تیره میباشد. بهترین مکان برای تلویزیون به گونه ای است که مبلمان در اطراف آن از همه قسمت ها برای تماشای تلویزیون دید داشته باشد. هیچ مبل و صندلی نباید پشت به تلویزیون قرار گیرد.

اگر در فضای داخلی منزل شما شومینه است، مناسب تر است تلویزیون را در مجاورت شومینه نگذارید. معمولا در فصل سرد کنار شومینه بهترین فضا برای نشستن و استراحت کردن میباشد، ولی نزدیکی تلویزیون محل استراحت بوده و فاصله کم با آن برای چشم مناسب نیست. منبع گرمایشی مانند رادیاتور و شوفاژ هم نباید در پشت تلویزیون قرار گیرد.نسبت به بزرگی صفحه نمایش تلویزیون خود سعی کنید مبلمان را در فاصله مناسب با میز تلویزیون جایگذاری کنید. نزدیکی مبل به تلویزیون چشم شما را اذیت میکند.

دکوراسیون داخلی پذیرایی

بهتر است مبلمان و محل نشستن را در مقابل تلویزیون بچینید، زاویه مستقیم مبلمان با صفحه تلویزیون مناسب ترین حالت است.

اگر در دکوراسیون نشیمن توسط مبلمان یک فضای محصور و دنج در اطراف تلویزیون به وجود آورید، از تماشای برنامه های محبوب خود بیشترین استفاده را میکنید.

دکوراسیون داخلی پذیرایی
دکوراسیون داخلی پذیرایی

چنانچه در فضای پذیرایی منزل شما دو پنجره بر روی یک دیوار و با فاصله کمی وجود دارد، می توانید با استفاده از یک چوب پرده، پرده دو تکه انتخاب کنید. در طول روز با کنار زدن پرده ها تنها دو پنجره پیدا می شوند و در شب، نمای پرده جدابودن پنجره ها را نشان نمیدهد. اگر دو پنجره در فاصله زیاد و به صورت جداگانه از هم قرار گرفته اند، می توانید از پرده دو تکه ای استفاده کنید که هر تکه بر روی چوب پرده جدا وصل شده باشد. در این صورت است که در منازل بعدی خود تنها با تعویض چوب پرده می توانید این پرده ها را در کنار هم به کار ببرید.

بهتر است تزیینات زیادبه کار نبربد، چراکه بعدها یکی کردن آنها مشکل به وجود می اورد.

از آنجایی که اتاق نشیمن یکی از فضاهای مهم در آپارتمان میباشد باید در انتخاب وسایل آن نیز دقت لازم و سلیقه کافی را به کار ببرید.

دکوراسیون داخلی پذیرایی

در چیدمان اتاق نشیمن، مبلمان اهمیت خاصی دارند:

با انتخاب مبلمانی با سبک و رنگ مناسب، می­ توان سایر وسایل را بر اساس آن تهیه کرد. همچنین در صورتی که میخواهید مبلمان خانه خود را عوض کنید، گزینه‌ هایی با رنگ خنثی و سبکی ساده انتخاب شایسته ای میباشد.

چیدمان مبلمان نیز بسیار اهمیت دارد و باید سعی شود طبق اصول انجام گیرد تا از هدر رفتن فضا جلوگیری شود.

اتاق نشیمن بدون وجود میز مبلمان فضایی ناقص میباشد. قرار دادن میز مبل در چیدمان بسیار ضروری میباشد و آن را کامل میکند و علاوه بر این می‌ تواند زیبایی اتاق را نیز دو برابر کند.

میز جلو مبلی می­ تواند کاملا دکوری باشد یا برای قرار دادن وسایل مختلف از آن استفاده کرد.

برای انتخاب میز مناسب، نوع مبلمان و مقدار فضای موجود مواردی است که باید به آنها توجه کرد و بر اساس آنها میز مناسب را انتخاب کرد.

میز کنسول از وسایلی میباشد که به دکوراسیون نشیمن جلوه بسیار زیبایی می‌ دهد و آن را جذاب‌ تر و دل‌ نشین‌ تر می ­کند.

کنسول می ­تواند برای ذخیره وسایل مختلف و قرار دادن اکسسوری و لوازم دکوری نیز گزینه مناسبی باشد. برای انتخاب کنسول باید به سبک چیدمان دقت و گزینه‌ ای را انتخاب کرد که با سایر وسایل هماهنگ باشد.

پیشنهاد می­دهیم برای اینکه دکوراسیون نشیمن شما جالب تر شود از کوسن‌ هایی با رنگ‌ ها، طرح­ ها و اندازه‌ های گوناگون استفاده کنید.

قرار دادن کوسن روی مبلمان با توجه به فصل یا نوع مهمانی می ­تواند حس و حال آن فضا را کاملا انتقال دهد. با وجود انواع طرح ­ها و رنگ‌ های موجود در بازار، به‌ راحتی می­ توانید طرح و رنگ مورد نظر خود را بدست اورید.

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به آسمان دکور می باشد.