مشاوره ، طراحی ، فروش و اجرای دکوراسیون داخلی با بهترین کیفیت

دکوراسیون داخلی منزل کوچک

چیدمان خانه های کوچک اپارتمانی

چیدمان خانه های نقلی با دکوراسیون خانه های بزرگ بسیار تفاوت دارد برای آشنایی با چیدمان خانه های کوچک ایرانی مطلب زیر را بخوانید.

نحوه چیدمان خانه های کوچک

شما میتوانید با ترفندهای ساده خانه های کوچک آپارتمانی خود را بزرگتر نشان دهید، اما راه حل بزرگتر نشان دادن فضاهای کوچک یک آپارتمان چیست؟ ممکن است آپارتمان شما بیش از اندازه کوچک باشد ما با تکنیک هایی که به شما معرفی مکنیم کمک میکنیم که شما احساس آرامش و راحتی در منزل خود داشته باشید،قشر زیادی از افراد جامعه منزل کوچک دارند و باید وسایل خود را به گونه ای بچینند و دکور منزل را به گونه ای بچینند که فضای کمتری اشغال کند.

……………………………………………………………………………………

عکس دکوراسیون داخلی منزل کوچک,دکوراسیون داخلی منزل کوچک 2015,عکس دکوراسیون خانه های کوچک ایرانی

به منظور بزرگنمایی فضای منزل از طبقه بندی وسایل استفاده کنید.

شاید همیشه منزل شما به هم ریخته و نامنظم باشد پس برای نظم دادن سعی کنید وسایل و مبلمان خود را مرتب و تمییز کنید و وسایل کوچکتان را در قفسه دیواری یا شلف قرار دهید همچنین وسایل غیر ضروری را در انباری نگهداری نمایید.

 دکوراسیون و چیدمان خانه های کوچک,نحوه چیدمان خانه های کوچک


مبلمان و وسایل غیر ضروری را از خانه بیرون ببرید.

حتما شما در منزل خود وسایل ضروری دارید آنها را در خانه نگهداشته و وسایل غیر ضروری را رها کنید همچنین میتوانید با جا به جایی مبلها کاری کنید که کف پوش بیشتر دیده شود و جلوه بیشتری به منزل خود دهید.

 اصول چیدمان خانه های کوچک, تکنیک های دکوراسیون و چیدمان خانه های کوچک

استفاده از نور پردازی دکوراتیو مانند کناف دیواری و استفاده از رنگهای روشن فضای خانه را بزرگتر میکند.

استفاده از نورپردازی دکوراتیو و رنگ بندی روشن و سرد در رنگ آمیزی منزل باعث روشنایی بیشتر و جلوه بهتر منزل میشود،برای آپارتمان های شیک و نقلی استفاده بهینه از طول و عرض منزل بسیار عالی است استفاده از طرح های کناف روی دیوار زیبایی منزل را دو چندان میکند یا استفاده از کاغذ دیواری یا کامپوزیت میتواند فضای منزل را بهتر جلوه دهد،بنابراین دکوراتورها باید از فضای کم منزل بهترین استفاده را نمایند و محیطی زیبا و آرام را برای افراد خانه فراهم نمایند، برای این منظور باید تا حد امکان از شلوغ بودن دکور منزل اجتناب نمود همچنین استفاده از رنگ های شاد و ملایم مانند کرم قهوه ای توصیه میشود.

طرز چیدمان آپارتمان های کوچک,بزرگ نشان دادن خانه های کوچک


قرار دادن آینه در مقابل لوستر و چراغ ها و پنجره های اتاق فضا را بزرگتر نشان میدهد.

استفاده از نور بیشتر همیشه فضای خانه را بزرگ جلوه میدهد استفاده از آینه های بزرگ در مقابل پنجره و چراغ ها باعث انعکاس نور در آینه و روشنایی بیشتر خانه میشود و همچنین آینه به فضای خانه عمق میدهد.
 

دکوراسیون خانه کوچک عروس

یکی از کارهایی که زوج های جوان برای رفتن به خانه بخت انجام دهند خرید وسایل و چیدن خانه عروس است چیدمان خانه کوچک عروس برای زوج هایی که آپارتمان نشین هستند بسیار پر اهمیت است به عنوان مثال دکوراسیون داخلی آپارتمان 120 متری یا دکوراسیون خانه های 50 متری برای یک زوج جوان که باید برای مدت طولانی در این فضا زندگی کنند مسئله مهمی است.








تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به آسمان دکور می باشد.