مشاوره ، طراحی ، فروش و اجرای دکوراسیون داخلی با بهترین کیفیت

طراحی دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب شخصي ترين قسمت خانه میباشد و در واقع پناهگاهي در برابر شلوغي و مشغله هاي خارج از خانه و زندگي روزانه است.

هر کسي با سليقه شخصي خویش، اتاق خوابش را طراحی ميکند. در واقع  ايده آل بودن دکوراسيون داخلي با توجه به سلیقه ی افراد در ذهن هر فردی متفاوت میباشد.

در اين قسمت به اتاق خواب ميپردازيم و اينکه چه مواردي در دکوراسيون اتاق خواب اهميت دارد.

……………………………………………………………………………………

وقتي که تزيين يک اتاق خواب را در ذهنمان داشته باشيم، نتيجه پایانی بايد تصويري به ياد ماندني، زيبا و آرام بخش باشد. رنگ، فضا و دکوراسيون مجموعه اي از خلق و خوي يک اتاق خواب میباشد که بايد به خوبي شناخته و رعايت گردد و وقتي کنار هم قرار ميگيرند بايد همچون قطعه اي شعر، نوازنده ی روح باشد.

آرامش در دکوراسيون اتاق خواب:

اولين نکته که کلا در دکوراسيون داخلي بسیار اهمیت دارد و همه مي دانیم، آرامش میدهد. اين اهميت در اتاق خواب چند برابر ميشود. چرا که قراراست بعد از يک زمان طولاني و پرمشغله، براي چند ساعتی استراحت کنيم و خستگي هاي روزمره از بدنمان بیرون کنیم.

آرامش در اتاق خواب به چند چيز بستگي دارد:

به لوازم، نوع چيدمان، رنگهايي که به کار میرود و خيلي از نکته های دیگر که کم کم راجع به انها صحبت ميکنيم لوازمي که براي اتاق خواب استفاده ميکنيم و فرم و ويژگي هایش هم خيلي اثر میگذارد .

دکوراسیون داخلی اتاق خواب

رنگ در دکوراسيون اتاق خواب:

اينکه بتوانيم با رنگها بازي کنيم و در ترکيبهايي، تعادل و زيبايي را باهم به وجود اوریم توانايي خاصي میطلبد که تنها و تنها با تجربه انواع رنگها، تصور و شجاع بودن در اين کار به وجود می اید. خيلي اهمیت دارد که از ترکيب و تجربه هراس نداشته باشیم و شجاعت کارهاي جديد رو در دکوراسيون داشته باشيم. در غير اينصورت، تنها چيزي که به وجود می اید، ترکيبات تکراري و کسل کننده است.

 تزيينات و وسايل در دکوراسيون اتاق خواب:

تزيينات و وسايل براي اتاق خواب تا حد معقولي لازم است و زيبايي به ارمغان می اورد. ولي اگر از حدش بگذرد، حتي اگر خيلي زيبا هم باشد، نه تنها زيبايي خودش و بقيه وسايل را نشان نميدهد بلکه فقط باعث شلوغي ودرهم ريختگي در اتاق میشود.

پس بايد در انتخاب وسايل و تزيينات و همچنين در مقدار استفاده اين لوازم با توجه به بزرگي و کوچکي اتاق خواب دقت کنيم. سعي نکنيم اتاقمان را با انواع وسايلي که ميبينيم و خوشمان مي اید فقط پر کنيم. گاهي بايد از بعضي چيزها گذرکنیم و کنار بذاريم انها را تا بتوانيم اتاق زيبا و مناسبي را طراحی کنيم.

تخت خواب در دکوراسيون اتاق خواب:

اين موضوع که چه نوع تختي و با چه فرمي را براي اتاق خواب انتخاب ميکنيد را در اين مطلب بررسي نميکنيم. ولي اين نکته رو حتما بايد توجه کنیم که تخت در کدام بخش اتاق قرار ميگيرد. اين موضوع خيلي اهمیت دارد و آرامشي که در خواب داريم اثر مستقيم و خيلي زيادي دارد و خيلي از افراد به ان توجه نميکنند . تخت خواب بايد در قسمتي از اتاق خواب قرار بگيرد که تا حد امکان از در ورودي ديده نشود. مخصوصا روبروي در ورودي نباشد. تخت را بايد درقسمتي قرار داد که کمترين ديد را از بيرون اتاق داشته باشد.

طراحی دکوراسیون اتاق خواب

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به آسمان دکور می باشد.