مشاوره ، طراحی ، فروش و اجرای دکوراسیون داخلی با بهترین کیفیت

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسیون داخلی آشپزخانه بهتر است انرژی بخش باشد زیرا آشپزخانه قسمتی از خانه است که کدبانوی خانواده بیشتر وقت خود را در آنجا میگذراند بنابراین مناسب تر است در انتخاب رنگ آشپزخانه و طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه حساسیت لازم را داشته باشید.در طراحی دکوراسیون داخلی اشپزخانه و انتخاب رنگ ان باید حساسیت نشان داد زیرا رنگ ها اثر میگذارند.رنگ ها دارای انرژی میباشند و بعضی رنگ ها در اشتها اثر دارند و این امر در روانشناسی رنگ ها بسیار اهمیت دارد و باید در انجام ان این موارد رعایت گردند.

……………………………………………………………………………………

 رنگ آشپزخانه و رنگ کابینت اگر به درستی انتخاب شود محیط آشپزخانه به فضایی شاد و آرام بخش مبدل میگردد؛ بهتر است برای محیط آشپزخانه از رنگ هایی استفاده کنید که فضای آشپزخانه گرم و صمیمی تر به نظر اید. در ادامه راهنمای انتخاب رنگ مناسب برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ را در اختیار شما عزیزان میگذاریم:

راهنمای انتخاب رنگ آشپزخانه های کوچک و بزرگ:

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند روی طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه اثر بگذارد انتخاب رنگ مناسب برای آشپزخانه میباشد. شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود از انواع رنگ های سرد و گرم برای رنگ آشپزخانه استفاده کنید که مناسب تر است قبل از تصمیم گیری پایانی در مورد انتخاب رنگ نهایی برای آشپزخانه ابتدا اطلاعات لازم را بدست اورید سپس اقدام به انتخاب رنگی مناسب برای آشپزخانه کنید.

رای انتخاب رنگ آشپزخانه بهتر است ابتدا به سبک دکوراسیون مورد نظر خود و اندازه فضای آشپزخانه توجه داشته باشید سپس با توجه به سلیقه شخصی تان رنگی مناسبی را برای دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم انواع رنگ های پرطرفدار و مناسب برای دکوراسیون داخلی آشپزخانه های کوچک و بزرگ را برای شما عزیزان بیان کنیم.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه سفید:

رنگ سفید یکی از انواع رنگ های مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه های کوچک و بزرگ میباشد؛ این رنگ خنثی با سایر رنگ ها به خوبی ترکیب می شود و می تواند جلوه ای خاص و متفاوت به فضای آشپزخانه بدهد. شما می توانید از رنگ سفید به تنهایی در طراحی داخلی آشپزخانه بهره مند شوید و رنگ دیوار ها و رنگ کابینت آشپزخانه را به صورت کاملا سفید انتخاب کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسيون آشپزخانه آبي:

اگر شما تمايل داريد از رنگ هاي سرد در فضاي آشپزخانه استفاده کنيد رنگ آبي مي تواند برايتان انتخاب  مناسبي باشد. رنگ آبي با رنگ هاي خاکستري و سفيد و نقره اي و … جلوه اي شيک و زيبا پيدا مي کند.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسيون آشپزخانه کرم و قهوه اي:

رنگ کرم و قهوه اي از انواع رنگ آشپزخانه پرطرفدار و محبوب به حساب می اید. اين ترکيب رنگي براي آشپزخانه ها با فضاي کوچک مي تواند انتخاب ايده آل و مناسبي باشد و علاوه بر اين رنگ کرم و قهوه اي باعث مدرن تر به نظر رسيدن دکوراسيون داخلي آشپزخانه مي گردد.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسيون آشپزخانه قرمز:

قرمز از انواع رنگ هاي گرم و انرژي بخش میباشد بهتر است در فضاي آشپزخانه از اين رنگ به تنهايي استفاده گردد و رنگ قرمز را با ساير رنگ ها نظير خاکستري و سفيد و کرمي ترکيب کنيد تا دکوراسيوني نرمال در فضاي آشپزخانه منزل شمابه وجود اید.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسيون داخلي آشپزخانه سبز:

سبز از انواع رنگ هايي میباشد که به دکوراسيون آشپزخانه روح و جاني تازه مي دهد. ترکيب رنگ قرمز با رنگ سبز به نسبتي یکسان باعث مي شود تا به دکوراسيوني مطلوب و بي نظير در فضاي آشپزخانه دست يابيد همچنين مي توانيد رنگ سبز را در فضاي آشپزخانه با رنگ هاي سفيد و يا کرم ترکيب کنيد.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسيون آشپزخانه زرشکي:

زرشکي از انواع رنگ هاي زيبا و مناسب براي آشپزخانه میباشد و اغلب افراد دوست دارند کابينت هاي آشپزخانه خود را زرشکي انتخاب کنند. رنگ زرشکي مي تواند براي دکوراسيون آشپزخانه کلاسيک انتخاب مناسبی باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

دکوراسيون آشپزخانه نارنجي:

از رنگ نارنجي در آشپزخانه ها با دکوراسيون مدرن استفاده مي گردد. ترکيب رنگ نارنجي با طوسي و خاکستري از انواع ترکيب رنگ هاي پرطرفدار و جذاب براي دکوراسيون آشپزخانه میباشد.

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه

لوستر آویز (روشنایی سقفی آویز)

این لوسترها دارای سایز چندان بزرگی نیستند و به‌وسیله یک زنجیر و یا سیم از سقف اویزان می‌شوند. معمولاً لوسترهای آویز یک لامپ دارند و به همین دلیل آنها تمام فضا را روشن نمی‌کنند و تنها قسمت مرکزی آشپزخانه را روشن می‌کند؛ بنابراین بیشتر اوقات برای دکوراسیون آشپزخانه بزرگ نیاز است که چند عدد از آنها در کنار هم قرار گرفته شود. این نوع روشنایی‌ مدل‌های بسیار متنوعی دارند که دارای شیدهای دایره شکل، استوانه‌ای و یا کلاهی شکل میباشند و این خصوصیت آنها انتخاب مدلی مناسب برای اتاق را ساده‌تر می‌کند. آنها برای نورپردازی نقطه‌ای و جلب تمرکزها بر روی یک فضا مانند جزیره در آشپزخانه و یا میر ناهارخوری بسیار مناسب هستند.

کابینت آشپزخانه

آشپزخانه به عنوان قلب خانه به حساب می اید و نقش میزبان خانواده در وعده های غذایی , بعضی گفتگو های خانوادگی و دوستانه , صرف چای و عصرانه و بسیاری دیگر را به عهده دارد.

به دنبال تغییراتی که در شرایط مالی خانواده ها در دنیای امروزی اتفاق افتاده است ساخت خانه ها و به دنبال آن متراژ آشپزخانه ها رو به کم شدن میباشد پس باید توجه کرد که بهترین طراحی کابینت آشپزخانه آن است که از کمترین فضا بهترین و بیشترین استفاده را به دنبال داشته باشد.

بدون شک استفاده از کابینت رنگ روشن تاثیر بسزایی در از بین بردن خلا فضای کافی در آشپزخانه ای به این کوچکی دارد.

استفاده از سرامیک هایی که نوعی بازی با دید را به وجود می اورند باعث جلب توجه میشود که تمرکز روی اندازه آشپزخانه تقریبا از بین میبرد.

اگر از طرفداران کابینت های طرح چوب هستید نگران کوچک به نظر آمدن آشپزخانه تان نباشید فقط کافیست درآشپزخانه های کم عرض راه چوب را به عرض و در آشپزخانه های با طول کم برعکس عمل کنید. 

تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به آسمان دکور می باشد.